آماده باش ۴ بیمارستان دزفول جهت شرایط کرونایی

فرهمندپور با تاکید بر لزوم همکاری مردم جهت کنترل شرایط موجود گفت: چهار بیمارستان دزفول جهت وضعیت کرونا به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (سه شنبه ۲ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان دزفول همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و علی رغم تمام تلاش‌های کادر درمان و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها، آمار نگران کننده است و همه باید برای کاهش این آمار کمک‌ کنند در غیر این صورت بیمارستان جوابگوی نیاز بیماران نخواهد بود.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: چهار بیمارستان ارتش، پایگاه هوایی، آیت الله نبوی و تامین اجتماعی مجهز و در وضعیت آماده باش قرار گرفتند تا در  صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند

 

وی با اشاره به اینکه دستور آمادگی لازم برای ایجاد بیمارستان صحرایی داده شده اضافه کرد: اگر وضعیت به همین صورت ادامه یابد، دیگر بیمارستان‌های شهرستان هم برای خدمات‌رسانی کافی نخواهند بود.

 

فرهمندپور تصریح کرد: ۴۵ درصد بیماران از دورهمی‌های خانوادگی و ارتباط با فرد مبتلا به کرونا مبتلا شدند که لازم است تدابیر سخت‌تری برای مقابله با وضعیت فعلی اندیشیده شود و از مردم تقاضا می‌شود جهت بهبود وضعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی کنند.

 

وی با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن با ظرفیت‌های بیشتری افزایش یافتند و طی چند روز آینده هم به شمار مراکز افزوده خواهد شد ابراز کرد: از روز امروز سه شنبه به دلیل اتمام موجودی واکسن دزفول تمامی پایگاه‌های تزریق هر دو دُز واکسن در شهرستان دزفول تعطیل خواهند بود و از فردا (چهارشنبه ۳ شهریور) با رسیدن سهمیه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به اینکه در هفته گذشته نیز دزفول مجددا از نظر تزریق واکسن با تزریق هفت هزار و ۲۰۰ واکسن در یک روز در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت عنوان کرد: تاکنون در شهرستان دزفول ۴۳ درصد جامعه هدف دز اول و ۳۰ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه بعد از اهواز و آبادان بیشترین جامعه هدف واکسیناسیون در استان متعلق به شهرستان دزفول است تاکید کرد: خوشبختانه استقبال از واکسیناسیون در شهرستان دزفول خوب بوده و طبق گزارشات مرگ ناشی از کرونا در سنین بالا و افراد دارای بیماری زمینه‌ای که کاملا واکسینه شدند در دزفول بسیار کاهش یافته است.

 

فرهمندپور با اشاره به کمک خیرین در حوزه سلامت و مقابله با کرونا یاد آور شد: در این مدت یک خیر با اهدا ۵۰ هزار سرنگ و خیری دیگر با اهدا چند کپسول اکسیژن به حوزه درمانی شهرستان کمک به سزایی کردند.

 

کد خبر 1087571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha