مدیریت عزاداری ها در استان زنجان به خوبی انجام شد

حقیقی با بیان اینکه مدیریت برنامه های عزاداری در استان زنجان به خوبی انجام شد و نیروی انتظامی نیز توانست نظم و امنیت را در عزاداری ها برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه دوشنبه در جلسه تقدیر از هیئت‌های مذهبی در محل استانداری زنجان اظهار کرد: مدیریت برنامه های عزاداری در استان زنجان به خوبی انجام شد و نیروی انتظامی نیز توانست نظم و امنیت را در عزاداری ها برقرار کند.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار ناصحیحی از کرونا در استان ارائه می شود، گفت: رسانه ها باید تلاش کنند تا با ارائه اخبار درست از وضعیت کرونا در جامعه امیدآفرینی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه یوم العباس در زنجان به دلیل وضعیت کرونا در قالب دسته روی برگزار نمی شود، گفت: در دو سال اخیر این روز به خوبی مدیریت شد.

 

استاندار زنجان از عملکرد هیئت های مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری ها تقدیر کرد و گفت: میزان فوتی‌های کرونا در استان زنجان ۱.۴ درصد است و هئیت های مذهبی همکاری کردند تا مرگ و میرها کاهش پیدا کند.

 

حقیقی با بیان اینکه برای مقابله با کرونا باید با جدیت وارد عرصه شد، افزود: زنجان اولین استانی است که بستری‌های بالای ۷۰ سال و مرگ میر در این بازه سنی در کشور را دارد.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه واکسیناسیون قطع زنجیره کرونا نیست، گفت: در استان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقویت شود.

 

کد خبر 1087609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha