ظرفیت های مرکز واکسیناسیون و نمونه گیری تست کرونا مصلی امام خامنه ای شیروان اعلام شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: در مرکز دوم واکسیناسیون ۱۰ نفر در قالب ۵ تیم ۲ نفره به عنوان واکسیناتور و ثبت کننده، پزشک، آمبولانس و ناظر فنی فعالیت دارند.

سیده معصومه هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان گفت: دومین مرکز واکسیناسیون در محل مصلی امام خامنه ای و نمونه گیری تست سریع کرونا جهت رفاه و تسریع روند بیماریابی کرونای همشهریان به صورت ۲ شیفت در محل سالن ورزشی دبیرستان زینبیه شیروان راه اندازی شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: در مرکز دوم واکسیناسیون ۱۰ نفر در قالب ۵ تیم ۲ نفره به عنوان واکسیناتور و ثبت کننده، پزشک، آمبولانس و ناظر فنی فعالیت دارند.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: روزانه هزار و ۲۰۰ نفر در این شهرستان واکسینه می شوند که با توجه به احتمال افزایش جمعیت و تزریق واکسیناسیون گروه هدف با  ایجاد مرکز جدید از تجمع و ازدحام جمعیت مرکز اول کاسته می شود.

 

وی با اشاره به ایجاد دومین مرکز نمونه گیری تست سریع کرونا در این شهرستان تصریح کرد: دیروز ۲۵۰ نفر برای تست مراجعه داشته و مرکز منتخب هم روزانه همین تعداد مراجعه کننده دارد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: این مرکز با مشارکت آموزش و پرورش و استفاده از نیروهای بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان راه اندازی شده است.

 

هاشمی افزود: تاکنون بیش از ۳۲ هزار  دوز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

 

وی گفت: در حا حاضر ۵۲ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال این شهرستان واکسینه شدند که ۵۴ درصد مربوط به شهرها و مابقی مربوط به روستاها است.

 

کد خبر 1087650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha