همکاری بشردوستان جوان هلال احمر در ۱۵ مرکز واکسیناسیون خوزستان

خدادادی از مشارکت بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر خوزستان در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور) با اشاره به اجرای طرح ملی ایران یاران جوان و مشارکت پر شور اعضای کانون های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان خوزستان در طرح واکسیناسیون اظهار کرد: با آغاز موج جدید همه گیری ویروس کرونا و ضرورت سرعت بخشی به امر واکسیناسیون عمومی این طرح ملی در استان به اجرا در آمد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به درخواست دانشگاه های علوم پزشکی بیش از 150 عضو داوطلب این جمعیت در 15 مرکز واکسیناسیون در شهرهای اهواز، اندیمشک، اندیکا، امیدیه، آغاجاری، ایذه، دشت آزادگان، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان، شادگان، گتوند، هندیجان، هفتکل و هویزه در تلاش هستند.

 

وی اضافه کرد: این افراد با همکاری مراکز بهداشت به تسریع در روند واکسیناسیون پرداخته و بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان ها به نمایش گذاشته و جلوه ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.

 

خدادادی با اشاره به فعالیت های این اعضا در مراکز واکسیناسیون تصریح کرد: این اعضا در ثبت سامانه ای اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مرکز همکاری می کنند.

 

کد خبر 1087686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha