۹ پروژه عمرانی شهرداری لوندویل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

یاورپور گفت: در آخرین روز از هفته بزرگداشت دولت، ۹ پروژه عمرانی شهرداری لوندویل به بهره‌برداری می‌رسد.

«نعمت یاورپور» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری، خدمت و ایثار به نظام و ملت ایران بودند.

 

شهردار لوندویل افزود: ملت ایران همچنان شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان یار و یاور امام راحل(ره) و دولتمردان خدوم خود فراموش نکرده و یاد و خاطره آنان همیشه زنده است.

 

وی از بهره‌برداری ۹ پروژه عمرانی شهرداری لوندویل در هفته دولت خبر داد و تصریح‌کرد: این پروژه‌ها در آخرین روز از هفته بزرگداشت دولت و به دلیل شیوع کرونا ویروس به صورت تجمیعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

 

یاورپور گفت: آسفالت خیابان امام خمینی(ره) و کوچه‌های سطح شهر، کانال‌کشی سهراب‌محله، تعریض خیابان امام خمینی(ره) روبروی بازار ماهی‌فروشان، جابه‌جایی شبکه برق هوایی، جدول‌گذاری و اجرای پل به تعداد ۴ دهنه در خیابان امام خمینی(ره)، توسعه فضای سبز، نصب تابلو شهدا، نصب تابلوهای ورودی و خروجی شهر، آزادسازی و تملک حریم خیابان حضرت امام خمینی(ره) پروژه‌هایی هستند که با حضور مسئولان به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

شهردار لوندویل خاطرنشان‌کرد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری لوندویل، اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 1087688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha