پشتوانه‌ و اعتماد مردم از بهترین شاخصه‌های دولت جمهوری اسلامی است

جهانگیری با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی، دولتی با پشتوانه مردمی است و به رای مستقیم مردم انتخاب می‌شود گفت: پشتوانه‌ و اعتماد مردم از بهترین شاخصه‌های دولت جمهوری اسلامی است و‌ دولتمردان ما نیز تمام سعی خود را برای خدمت به مردم، به کار می‌گیرند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران هفته اول شهریورماه به مناسبت شهادت شهید رجایی و شهید باهنر، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شهدای بزرگ راه انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است تا عملکرد همه دستگاه‌ها و نهادها در مسیر خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در عرصه‌های مختلف خدمت، به مردم‌ اطلاع‌رسانی شود اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی تاکنون خدمات و دستاوردهای ماندگاری داشته که هفته دولت بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بیان آنها است.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی، دولتی با پشتوانه مردمی است و به رای مستقیم مردم انتخاب می‌شود تصریح کرد: پشتوانه‌ و اعتماد مردم از بهترین شاخصه‌های دولت جمهوری اسلامی است و‌ دولتمردان ما نیز تمام سعی خود را برای خدمت به مردم، به کار می‌گیرند.

 

کد خبر 1087695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha