۱۸پروژه در هفته دولت کلنگ زنی و بهره برداری می رسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: در هفته دولت ۱۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید عسگری» در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دهلران،که با حضور  امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان ضمن گرامی داشت شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگوی خدمت بی منت به مردم بودند.

 

وی تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود به ما درس بزرگی دادند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد: خوشبختانه دولت اقدمات بسیار خوبی برای توسعه شهرستان دهلران انجام داده است و مسئولان باید خدمات نظام و دولت را برای مردم بیان کنند.

 

عسگری گفت: پروژه گاز رسانی به شهرهای میمه و زرین آباد و روستاهای این دو بخش از محل اعتبارات ملی بیانگر توجه دولت به مناطق مختلف کشور و شهرستان است.

 

 وی افزود: امسال به خاطر شرایط کرونا برنامه ها به صورت محدود انجام خواهند شد و مسئولان باید خدمات نظام ودلت را از طریق رسانه ها برای مردم بیان کنند.

 

عسگری به ویروس کرونا و رعایت پرتوکل های بهداشتی توسط مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه واکسیناسیون در حال اجرا است و باید مسئولان نسبت به سرعت بخشی و واکسنه کردن مردم در برابر این ویروس سرعت بخشی بیشتری داشته باشند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد افزایش مرگ میر ناشی از کرنا در شهرستان هستیم که نگران کننده و ناراحت کننده است.

 

 گفتنی است، در پایان این مراسم، مسئولان در گلزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام كردند.

کد خبر 1087696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha