اهدای۱۱۲۷ تبلت به دانش آموزان نیازمند اسلامشهری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از واکسیناسیون بیش از ۲۶۰۰نفر از فرهنگیان، معلمان و مربیان آموزش و پرورش در سطح شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ظهر امروز، در نشست شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در ایام کرونا، اظهار کرد: با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان دوره نخست تزریق واکسن به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان اسلامشهر انجام و دوز دوم هم هفته آینده تزریق می شود تا مدیران، معلمان و مربیان آموزشی برای سال تحصیلی آتی آماده شوند.

وی گفت: در حوزه بهداشت، مدارس سطح شهرستان به تب سنج و مه پاش مجهز و چندین هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، تهیه و در بین مدارس توزیع شد، همچنین ویزیت رایگان دانش آموزان و فرهنگیان انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به اجرای طرح «کوچ» در بین دانش آموزان، تاکید کرد: طرح «کوچ» (غربالگری چاقی دانش آموزان) از سال گذشته آغاز و با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان به صورت موردی در مدارس حاضر و غربالگری توده بدنی شدند و اختتامیه این طرح بعنوان یکی از طرح‌های موفق که چاقی مفرط دانش‌آموزان را کنترل کرد، اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

وی به ایجاد پایگاه انتخاب رشته کنکور و هدایت تحصیلی دانش آموزان در حوزه آموزش در ایام کرونا اشاره و تصریح کرد: دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر در سال جاری ۶۱ رتبه زیر هزار و ۴ رتبه دو رقمی و یک رتبه تک رقمی را کسب کردند و بیش از ده هزار برنامه آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان بارگذاری شد.

بنار افزود: حضور دانش آموزان در جشنواره خوارزمی و طرح جابر بن حیان و مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی و حائز رتبه های برتر استانی و کشوری، آموزش ۸۵۰۰ دانش آموز پیش دبستانی در فضای مجازی، اجرای ۱۲۶ کارگاه آموزشی برای معلمین و برگزاری دوره های آموزشی در قالب توانمندسازی فرهنگیان در ۷۱۴۷ موضوع از برنامه‌های آموزش و پرورش اسلامشهر در ایام کرونا بوده که همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: در راستای استفاده دانش آموزان از کلاسهای فضای مجازی در ایام کرونا ۱۱۲۷ دستگاه تلفن همراه و تبلت به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان با همراهی خیرین تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند منطقه توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به اجرای پروژه مهر با کلید واژه «تعامل» در ایام تابستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح مهر با کلید واژه «تعامل» در قالب تلاش در اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) و جذب حداکثری دانش آموزان بازمانده از تحصیل، عملیاتی کردن ثبت نام الکترونیکی، ارتقاء شاخص های بهداشتی مدارس، مرمت و بهسازی ملزومات بهداشتی، لزوم توجه به تولید و باز طراحی محتوای آموزشی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده در شرایط کرونا در تابستان جاری در حال اجرا است.

کد خبر 1087713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha