مأموریت سپاه و نیروهای بسیج در عرصه کنونی مهار کرونا است

سردار حیدرنیا گفت:حرکت جهادی باید سرلوحه ی کار بسیجیان و پاسداران ولایت مدار باشد و این خواسته فرماندهی معظم کل قوا می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار حیدر نیا » در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه افتخار ما خادمی ملت ایران و بسیجیان است، عنوان کرد:سپاه هرچه دارد برای مردم است و ما باید گره از کار های مردم بگشاییم، سپاه مردم دار و مردم دوست است و برای مردم باید خدمت کند.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: حرکت جهادی باید سرلوحه ی کار بسیجیان و پاسداران ولایت مدار باشد و این خواسته فرماندهی معظم کل قوا می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه هر جایی حرکت جهادی انجام شد ما پیروز شدیم، ابراز کرد: در زمینه کرونا هم وقتی طرح جهادی شهید قاسم سلیمانی ابلاغ شد، تمام پایگاه های مقاومت بسیج تبدیل به یک مرکز سلامت شد و از هیچ اقدام و خدمتی برای کمک به کادر درمان و مهار این بیماری کوتاهی نشده و نخواهد شد.

 

وی با تاکید بر توان سپاه و بسیج و اجرای منویات مقام معظم رهبری در مهار بیماری کرونا، افزود: ما در سازمان بسیج و سپاه با توجه به بیانایات رهبر انقلاب اسلامی تا مهار کامل کرونا در خدمت مردم هستیم و برنامه جامعی برای همکاری با مجموعه های بهداشت و درمان داریم.

 

سردار حیدر نیا بیان کرد:ماموریت ویژه امروز در سپاه و بسیج مهار بیماری کرونا است و هرچه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود می باشددرصورت ضرورت باید در اختیار مهار این بیماری قرار گرفته شود. 

 

وی افزود:در طرح شهید قاسم سلیمانی باید از تجارب قبلی استفاده و به قطع زنجیره این بیماری کمک کرد و نیز باید با راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون از تجمع و انتظار مردم برای واکسینه شدن کاسته شود. 

 

فرمانده سپاه استان البرز در عنوان کرد:تمامی سوله ها و مکان های قابل استفاده در سپاه در صورت نیاز باید در اختیار مراکز بهداشت و درمان استان البرز قرار گیرد.

 

کد خبر 1087719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha