آغاز ویژه‌برنامه های هفته‌ دولت در گیلان با ادای احترام به مقام شهدا

ویژه‌برنامه های هفته‌ دولت در گیلان با ادای احترام جمعی از مدیران استان و کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، ویژه‌برنامه های هفته‌ دولت در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر صبح امروز(سه‌شنبه، ۲ شهریور) با ادای احترام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران استان و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

 

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

 

گفتنی است، همزمان با هفته دولت در مرکز استان، شهرستان رشت، ۲۸۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که از این مجموع، ۲۷۲ پروژه دولتی با ۳۲۱ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان است.

 

در لنگرود نیز ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در بخش‌های شیلات، راهداری، شهرداری لنگرود، جهاد کشاورزی، شهرداری کومله و کمیته امداد امام خمینی (ره)  افتتاح می‌شود.

 

در ماسال نیز همزمان با هفته دولت ۱۷۰ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها شامل میراث فرهنگی، آسفالت معابر روستایی و شهری اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، مسکن محرومین، پروژه‌های آبرسانی روستایی، برق و آبخیزداری است.

 

در صومعه سرا همزمان با هفته دولت ۶۳ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بخش اعظمی از پروژه‌ها مختص به بخش کشاورزی است.

 

۳۳ پروژه به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در فومن به بهره‌برداری خواهد رسید. گلباران مزار شهدا، دیدار مسئولان با امام جمعه، افتتاح بهسازی معابر سطح شهر، افتتاح تعمیق و بازسازی و لایروبی آب‌بندان، افتتاح تجمیعی ۳۰ واحد مسکونی مددجویی، افتتاح اجرای طرح هادی و افتاح مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت فومنی از جمله برنامه‌های هفته دولت در فومن است.

 

۳۱ پروژه و طرح عمرانی در شهرستان آستارا با اعتباری بالغ  بر ۳۷  میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افتتاح می‌شود.

 

در تالش بهره‌برداری از ۱۸۷ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه با بیش از ۶۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هدف‌گذاری شده است.

 

کد خبر 1087721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha