۹۱۹ پروژه در فارس همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد

رحیمی با تاکید بر اینکه تلاش بر این بود که بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۹۱۹ پروژه در استان فارس با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۰۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 2 شهریور) با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدا، گفت: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی صحیح بین افکار عمومی کم کاری نداشته اند، انتقاد های رسانه ها تکمیل کننده کارهای ما خواهد بود.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که هفته دولت امسال مصادف شده با استقرار دولت جدید و از سوی رئیس جمهور، رفع مشکل بیماری کرونا و موضوع معیشت به عنوان اولویت های دولت معرفی شده است، تاکید کرد: امیدوارم مجموعه قوه مجریه و دستگاه های اجرایی هم بتوانند مشکلات مردم را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه از دهه فجر تاکنون پروژه های مختلفی در نظر گرفته شده است، افزود: یک زمان کار در زمان سهل و آسانی انجام می شود و یک زمان در شرایط سخت آن کار انجام می شود که ارج و قرب بیشتری دارد.

رحیمی با تاکید بر اینکه تلاش بر این بود که بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 919 پروژه در استان فارس با اعتباری بالغ بر 24 هزار و 902 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گفته استاندار فارس، در زمینه آب شرب شهرها و روستاها 15 پروژه، در زمینه بزرگراه ها، راه های اصلی، فرعی، روستایی و عشایری 47 پروژه، در زمینه فضاهای فرهنگی، آموزشی و هنری 123 پروژه، در زمینه امور بهداشت و درمان 56 پروژه، در زمینه امور برق رسانی 32 پروژه و در زمینه عمران شهری و روستایی 60 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با یادآوری این مطلب که در حوزه مسکن شهری و روستایی 157 پروژه، در بخش امور ورزشی 33 پروژه، در زمینه طرح های تولیدی و اشتغالزایی در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری و خدمات 251 پروژه و در زمینه پروژه های زیربنایی، رفاهی و خدماتی 145 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: 500 روستا در وضعیت بحرانی آب رسانی قرار دارند که به صورت سیار آب رسانی برای آن روستاها تامین می شود.

کد خبر 1087723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha