تحقق آرمان های بلند نظام، مرهون وجود نیروهای متعهد و مسئولیت پذیر است

شفیعیان گفت: امروز تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام، مرهون وجود نیروهای متعهد و مسئولیت پذیری است که همواره برای رسیدن به اهداف انقلابی نظام جمهوری اسلامی، نقش موثری ایفا می کنند.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دولت با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی حاصل ایثار و پایمردی بزرگ مردانی است که حیات طیبه شان الهام بخش و تاریخ ساز بوده است، گفت: حرکت مستمر و خستگی ناپذیر ملت ایران در طول چهار دهه گذشته حاکی از عزم راسخ آن ها در این مسیر است.

 

فرماندار ویژه جهرم ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهیدان والا مقام رجایی و باهنر با تعهد و ساده زیستی، ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کرده و در خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم فهیم و ایثارگر ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

 

وی بیان کرد: در این راستا نیز امروز تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام، مرهون وجود نیروهای متعهد و مسئولیت پذیری است که همواره برای رسیدن به اهداف انقلابی نظام جمهوری اسلامی، نقش موثری ایفا می کنند.

 

شفیعیان عنوان کرد: دشمن همواره تلاش داشته تا با اعمال تحریم ها و پمپاژ یاس و ناامیدی میان مردم و دولت فاصله ایجاد کند، اما با اقدامات موثر دولت و همچنین هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

 

وی عنوان کرد: کارگزاران دولت در شهرستان جهرم در آستانه هفته دولت ضمن ظرفیت سنجی امکانات، در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مجموعه ای از پروژه های عمرانی، شهری و روستایی را به مرحله افتتاح و بهره برداری می رسانند تا فصل ماندگاری دیگر از را به منصه ظهور برسانند.

کد خبر 1087729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha