طرح قرآنی «خانه های نورانی۲» در جهرم برگزار می شود

عزیزی نیا از اجرای طرح قرآنی «خانه های نورانی ۲» با محوریت سوره مبارکه «جمعه» در شهرستان جهرم خبر داد.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح حفظ خانوادگی قرآن کریم با عنوان «خانه های نورانی» و محوریت حفظ سوره مبارکه «جمعه»، ویژه خانواده های جهرمی برگزار می شود.

 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم به شرایط ثبت نام در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت فردی برگزار نمی‌شود، بلکه شرکت حداقل ۲ نفر از هر خانواده لازم است.

 

وی ادامه داد: همچنین خانواده ها می توانند یک گروه حداقل ۲ نفره تشکیل دهند در زمان آزمون نیز امتیازات به صورت خانوادگی محاسبه می شود.

 

عزیزی نیا عنوان کرد: زمان برگزاری آزمون این طرح ۳۱ شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس می باشد و شرکت کنندگان می بایست به صورت اینترنتی و به نشانی https://survey.porsline.ir/s/6d2sGqc ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری ادارات و دیگر مراکز قرآنی و فرهنگی شهر برگزار می شود و شرکت کننده در این آزمون می بایست جهت اطلاع رسانی از نحوه برگزاری آزمون و دیگر توضیحات طرح نشانی @khanehayenoraniii را در پیام رسان «روبیکا» جستجو کنند و عضو کانال شوند.

 

مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم به جوایز شرکت کنندگان در این طرح اشاره کرد و گقت: به ۳۰ نفر برتر این طرح قرآنی، کارت هدیه یک میلیون ریالی هدیه داده می شود.

 

عزیزی نیا با اشاره به اینکه پیش از این نیز طرح حفظ خانوادگی «خانه های نورانی» با محوریت حفظ سوره مبارکه «صف» در ایام غدیر ویژه خانواده های جهرمی برگزار شد، عنوان کرد: این مرحله از طرح با استقبال خوب خاواده های جهرمی همراه بود.

 

وی عنوان «خانه های قرآنی» را برگرفته از حدیث پیامبر (ص) دانست و بیان کرد: وجود مقدس پیامبر عظیم الاشان اسلامی می فرمایند «خانه های خود را با تلاوت قرآن کریم نورانی کنید».

 

مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم  همچنین با اشاره به اینکه حضور در این طرح رده سنی خاصی را شامل نمی شود، عنوان کرد: در زمان آزمون نیز امتیازات به صورت خانوادگی محاسبه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح خانوادگی حفظ قرآن کریم ویژه فصل تابستان برنامه ریزی شده است، یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این طرح باید نام خود و دیگر اعضای خانواده را به شماره اعلامی ارسال و لینک ثبت نام را دریافت کنند.

کد خبر 1087740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha