راه اندازی کارگاه جدول سازی، گامی در مسیر ایجاد درآمد پایدار است

سرپرست شهرداری تیتکانلو گفت: برای رسیدن به درآمد پایدار با توجه به ظرفیت شهر تیتکانلو، راه اندازی کارگاه جدول پیش بینی و اجرایی شد.

محسن گلزاری در گفتگو با خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در راه اندازی این کارگاه تولیدی یک نگاه تأمین نیاز شهر و از سوی دیگر ایجاد در آمد پایدار باتوجه به نوپا بودن شهر و ونیاز مناسب سازی معابر آن بود.

 

سرپرست شهرداری تیتکانلو از توابع فاروج گفت: با همین رویکرد و با توجه به تجربه موفق در راه اندازی کارگاه تولید سنگ مصنوعی، این کارگاه با ظرفیت تولید روزانه 80 متر موزاییک و 750 جدول و ایجاد شش فرصت شغلی مستقیم کار خود را طی سال جاری آغاز کرد.

 

گلزاری با اشاره به وجود معدن سنگ در بخش خبوشان افزود: مواد خام کارگاه و نیروی انسانی متخصص این حوزه را داشتیم و این امر پشتوانه محکمی برای شروع فعالیت بود.

 

وی با بیان اینکه با راه اندازی این کارگاه، شهر تیتکانلو هم تبدیل به کارگاه ساخت و ساز شد؛ افزود: همزمان با شروع تولید، کار مناسب سازی معابر و جدول گذاری در سطح شهر هم آغاز شد.

 

سرپرست شهرداری تیتکانلو افزود: زیر سازی و جدول کشی خیابان ها به ترتیب اولویت آغاز شده و برای چهار تا پنج ماه آینده برای نیروهای خدماتی شهرداری در این حوزه  کار تعریف شده است.

 

وی با بیان اینکه کارگاه تولید سنگ مصنوعی نیز جای خود را در بازارهای استانی و خارج استانی پیدا کرده است؛ گفت: رویکرد در این دو کارگاه ایجاد تنوع در محصولات در مسیر توسعه آن است.

 

گلزاری با اشاره به اینکه سرانه آسفالت معابر در تیتکانلو 34 متر مربع است؛ افزود: 10 هزار متر مربع از معابر به تازگی آسفالت شده و 120 هزار متر مربع هم نیاز به آسفالت دارد.

 

کد خبر 1087745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha