۸۸ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد

فرماندار اردبیل گفت: ۸۸ طرح و پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت با اعتبار بیش از ۶۷۷۱ هزار میلیارد ریال در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 88 طرح و پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت با اعتبار بیش از 6771 هزار میلیارد ریال در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار اردبیل ضمن تبریک روز کارمند و آغاز هفته دولت به همه کارکنان و فعالان دولتی، تصریح کرد: 18 طرح تولیدی و سرمایه گذاری با اعتباری 3001 هزار میلیارد ریال در شهرستان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: در زمینه پروژه های عمرانی زیربنایی، عمران شهری و روستایی نیز 70 پروژه با اعتبار 3770 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح و یا به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: در زمینه شیوع بیماری کرونا نیز همچنان نظارت بر اصناف ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری شاهد کاهش شیوع این بیماری در این شهرستان باشیم.

 

امامی یگانه اضافه کرد: از همه اصناف درخواست می کنیم تا با رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی مسئولان و به ویژه کادر درمان را در زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا همراهی کنند.

 

 

کد خبر 1087747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha