کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: کلاس آموزش قرآن کریم در رشته های روخوانی و روان خوانی همزمان با ایام اوقات فراغت نوجوانان مسجدی در این کانون برگزار می شود.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس آموزش قرآن کریم در رشته های روخوانی و روان خوانی همزمان با ایام اوقات فراغت نوجوانان مسجدی در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: این کلاس های به جز مسئله آموزش قرآن کریم در زمینه ارائه مسائل تربیتی و دینی با حضور امام جماعت مسجد اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا مسائل بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره آموزشی به صورت کامل رعایت می شود.

 

کمالی اذعان داشت: کتاب قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان است که باید در ترویج فرهنگ قرائت این کتاب آسمانی همت بیشتری شود که در این کانون نیز جزو اولویت های مهم در برنامه های اوقات فراغت است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از دوره های آموزشی و فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت لغو شده است اما تلاش می کنیم تا بخشی از برنامه های اوقات فراغت اجرا شود.

 

کمالی خاطر نشان کرد: فعالیت های این کانون با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد صورت می گیرد و در دوران کرونایی نیز تلاش می کنیم این پیوند پایدار باشد.

 

کد خبر 1087781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha