شهدای مدافع سلامت تربیت یافتگان مکتب عاشورا هستند

وی افزود: برخی از شهدای جامعه پزشکی که در میدان مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند، از یادگاران دفاع مقدس و تربیت یافتگان مکتب عاشورا بودند که در عمل جلوه ای از ایثار حسینی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی محمد روشندل بیلندی» امروز (۳ شهریور) در مراسم تجلیل از پزشکان و پرستاران یگان‌های نیروهای مسلح در خراسان جنوبی اظهار داشت: گرچه رشادت و از خودگذشتگی جامعه پزشکان در دوران دفاع مقدس موجب مباهات نظام اسلامی است، اما امروز هم این قشر در مبارزه با ویروس کرونا، سپر سلامتی جامعه هستند و در واقع همان رزمندگان خط مقدم جبهه در دوران دفاع مقدس هستند.

 


وی با تبریک روز پزشک و طلب مغفرت برای پزشکان شهید جبهه سلامت، گفت: خدمات ارزشمند جامعه پزشکی در چهار دهه اخیر از عمر با برکت نظام اسلامی، از آنها تجسمی از گذشت، اخلاص در عمل و وظیفه شناسی را به یادگار گذاشته است.

 


رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق ادامه داد: در حالی که با شروع ویروس منحوس کرونا هر کس به دنبال حفظ جان و سلامتی خود بود، جامعه پزشکی و مدافعان سلامت بودند که با خریدن بلا و مصیبت به کمک مردم شتافتند.

 


وی افزود: برخی از شهدای جامعه پزشکی که در میدان مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند، از یادگاران دفاع مقدس و تربیت یافتگان مکتب عاشورا بودند که در عمل جلوه ای از ایثار حسینی را به نمایش گذاشتند.

 


روشندل بیلندی در ادامه سبقت گرفتن در راه خدمت به مردم را يك انتخاب درست و حركت به سمت خدا دانست و افزود: كار پزشكان كه علم بدن را آموخته اند چيزي جز حفظ سلامت مردم نيست و قطعا اجر اخروي را به همراه دارد.

 


رئیس عقیدتی سیاسی منطقه ادامه داد: همانطور که نمی‌توان تغدیه جسمی را قطع کرد تغذیه روح هم تعطیل نمی‌شود لذا ما به عزاداری نیاز داریم‌ و عزاداری امام حسین(ع) تغذیه روح است.

 


وی در پایان با اشاره به اینکه مردم قدردان زحمات کادر درمان هستند، گفت: تقدیر و تشکر رهبری حکیم و فرزانه از جامعه پزشکی و پرستاری در دوران مبارزه با ویروس منحوس، مهر تاییدی است بر خدمات ارزشمند و مخلصانه فرشتگان سلامت و مایه مباهات نظام اسلامی خواهد بود.

 

 

 


 

کد خبر 1087815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha