کرونا ۳۲ بیمار کرونا را در فارس قربانی کرد

حسینی گفت: با جان باختن ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و ۹۳۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (سه شنبه 2 شهریور) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: با جان باختن 32 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و 934 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 146 هزار و 889 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 397 هزار و 667 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 420 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: پنج هزار و 79 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیماران کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 346 هزار و 340 بیمار با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با یک سیر فزاینده بیماری مواجه هستیم و هر فردی موظف است برای حفظ جان خود و اطرافیان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کند.

حسینی اعلام کرد: فوت بالای افراد زیر ۶۰ سال از گروه میان سالان، جوانان و نوجوانان یک زنگ خطر جدی است و انتظار می رود تا مردم نکات پیشگیرانه را جدی بگیرند و از ساده انگاری پرهیز کنند.

کد خبر 1087835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha