تجلیل از مقام امامزادگان منتسب به امام سجاد(ع) در سمنان/مرکز نیکوکاری حضرت (ع) افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تدارک ویژه‌برنامه های بزرگداشت امام سجاد(ع) در استان سمنان گفت: تجلیل از مقام امامزادگان از نسل امام سجاد(ع) و برگزاری نشست‌های علمی با حضور صاحبان آثار از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «سیدعلی موسوی»،در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از تدارک ویژه برنامه های بزرگداشت امام سجاد(ع) در راستای برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی «امام سجاد (ع)» به همت ستاد فهمای استان سمنان خبر داد و گفت: تجلیل از مقام امامزادگان منتسب به  امام سجاد(ع)  روز ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی برکانون های  فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: همچنین، در ایام نشست علمی و کنگره هایی با حضور اندیشمندان و صاحبان آثار و کتب با نام امام سجاد(ع) برگزار و پخش صلوات خاصه امام زین العابدین(ع) در مساجد و کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی از افتتاح مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) در یک مسجد همنام با آن حضرت با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: به همت این مرکز نیکوکاری در این مسجد اطعام نیازمندان، بحث ازدواج و تهیه جهیزیه محرومین در طول سال مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی به قرائت صحیفه سجادیه در کانون های فرهنگی هنری، مساجد و کتابخانه های همنام با امام زین العابدین(ع) از ۱۲ تا ۲۵ محرم اشاره کرد و گفت: شبکه کانون های فرهنگی هنری و مساجد امام سجاد(ع) در زمینه اجرای طرح تلاوت نور، صحیفه سجادیه خوانی، سخنرانی و مداحی فعالیت می کنند.

 

 یادآور می شود، در راستای برگزاری یازدهمین کنگره بین اللملی امام سجاد(ع) از ۱۲ تا ۲۵ محرم در استانهای مختلف و با همکاری ستادهای استانی فهما، نشست ها و وبینارها و برنامه های متنوعی در فضای مجازی و حضوری به تناسب شرایط به صورت محدود برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1087875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha