پیرغلامان حسینی در اشاعه فرهنگ عاشورا نقش ارزشمندی داشته اند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: پیرغلامان حسینی در اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان این فرهنگ در چند دهه گذشته فعالیت های بسیار ارزشمندی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با ماه محرم؛ پوستر هجدمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی امروز با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در تبریز رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در جمع دست اندرکاران این اجلاس بین المللی اظهار داشت: برگزاری این همایش افتخاری برای این استان است که اگر در ایام غیرکرونایی قرار داشتیم؛ مراسم بسیار با عظمت و بزرگی با حضور مداحان از سراسر کشور برگزار می شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: پیرغلامان امام حسین عمر پربرکت خود را در مکتب قرآن و عترت سپری کرده اند و در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان این فرهنگ در چند دهه گذشته فعالیت های بسیار ارزشمندی انجام داده اند.

وی با تأکید بر همت مضاعف اهالی رسانه در ترویج شعائر اسلامی و شیعی گفت: رسانه ملی باید نقش پیرغلامان حسینی را در جامعه تبیین کنند و برای معرفی این عزیزان برنامه های خاص تهیه کند.

کد خبر 1087902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha