۴۰۱طرح عمرانی و اقتصادی استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

شریفی نژاد از افتتاح یا کلنگ زنی ۴۰۱ طرح عمرانی و اقتصادی استان سمنان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا شریفی نژاد» در نشست خبری به‌صورت ویدئو کنفرانس با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان بابیان اینکه طی هفته دولت سال جاری درمجموع ۴۰۱ طرح عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، ابراز داشت: برای افتتاح یا بهره‌برداری از این طرح‌ها ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه از مجموع طرح‌ها ۳۱۷ مورد بااعتبار یک هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان عمرانی است،اظهارداشت: ٣۴ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی بااعتبار ٨٨١ میلیارد تومان نیز برای ایام هفته دولت منظور شده است.

 

وی بابیان اینکه ۸۴ طرح برای هفته دولت در سطح استان کلنگ زنی می‌شوند، ابراز داشت: برای این طرح‌ها ۴٠۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

 

شریفی نژاد به  مقایسه اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های هفته دولت در استان سمنان در چهار سال اخیر پرداخت وبیان کرد: در هفته دولت سال ٩۶ طرح‌های هفته دولت با ۵٠٧ میلیارد تومان، سال ٩٨ با ۴۴٣ میلیارد تومان و سال ٩٩ با حجم ٨۶٠ میلیارد تومان در استان سمنان اجرایی شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  متذکر شد: رشد ۴۶درصدی اعتبارات طرح‌های هفته دولت استان سمنان در سال جاری با توجه به شرایط جنگ اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع کرونا قابل توجه است.

کد خبر 1087932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha