۷۵ درصد فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ واکسن کرونا دریافت کردند

تقی زاده گفت: بر اساس آمار دریافت شده تاکنون ۷۵ درصد فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز واکسن های خود را انجام داده اند که انتظار می رود سایر همکاران فرهنگی هرچه سریع تر جهت دریافت واکسن اقدام کنند.

«محمدرضا تقی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان با نام شهید سالمی در آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز افتتاح و راه اندازی شد و فرهنگیان به ترتیب واکسن های خود را در این مرکز دریافت کردند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز افزود: در این طرح فرهنگیان ومعلمان اموزش و پرورش بر اساس نوبت قبلی واکسن نوبت های اول و دوم خود را دریافت خواهند کرد، علاوه بر این شهروندان نیز می توانند برای تزریق واکسن از این مرکز نیز استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار ۹۱۰ نفر در این مرکز واکسن های خود را دریافت کردند ادامه داد: بر اساس آمار دریافت شده تاکنون ۷۵ درصد فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش واکسن های خود را انجام داده اند که انتظار می رود سایر همکاران فرهنگی هرچه سریعتر جهت دریافت واکسن اقدام نمایند.

 

تقی زاده در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا احتمال مجازی بودن سال تحصیلی جدید نیز وجود دارد اما در صورتی که مدارس بازگشایی شوند این آمادگی جهت پذیزش دانش آموزان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد.

 

کد خبر 1087987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha