ایجاد ظرفیت واکسیناسیون روزانه  ۲۰۰۰ هزار نفر در نخستین مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت نخستین مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا در حسینیه ثارالله یاسوج، گفت: در این مرکز ظرفیت واکسیناسیون ۲ هزار نفر در روز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سعید برومند زاده» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این مرکز پنج خط واکسیناسیون با رعایت طرح انطباق راه اندازی شده که سه خط ویژه بانوان و دو خط نیز ویژه آقایان است.



معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این مرکز ظرفیت واکسیناسیون ۲ هزار نفر در روز  وجود دارد، گفت: پیش بینی می شود با فراگیر شدن روند واکسیناسیون این مرکز از پنج خط به ۱۰ خط افزایش پیدا کند.



وی ادامه داد: در مرکز تخصصی واکسیناسیون سپاه فتح  تمامی امکانات و تجهیزات از جمله سالن انتظار، تهویه مناسب، اورژانس اضطراری و تیم پزشکی در سالن پیش بینی شده و روند خدمات رسانی به مراجعه کنندگان با بهترین کیفیت و بر اساس استانداردها انجام می شود .



برومند زاده یادآور شد: همچنین در این مرکز ایستگاه اندازه گیری فشار خون، قندخون و اورژانس جانبی با حضور تیم های پزشکی راه اندازی شده است.



معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۳۰ نفر نیروی تخصصی در دو شیفت از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب کار خدمات رسانی به مراجعه کنندگان را بر عهده دارند.



وی تصریح کرد: مرکز تخصصی واکسیناسیون سپاه فتح با همکاری مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح، بسیج دانشجویی و ... راه اندازی شده و تا زمانی که واکسیناسیون عمومی انجام شود، دایر خواهد بود .



برومند زاده گفت:سپاه و بسیج از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا،  ضد عفونی و گندزدایی مراکز و معابر عمومی،  راه اندازی مراکز واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی و ... در کنار مردم بوده اند و تا لحظه آخر نیز مردم را رها نخواهند کرد.

کد خبر 1087998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha