سپاه یک نیروی مکتبی است، رسالت حفاظت از انقلاب را بر دوش دارد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: سپاه یک نیروی مکتبی است، رسالت حفاظت از انقلاب را بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه فیروزکوه با حضور  امام جمعه فیروزکوه، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران، سرهنگ غلامعلی درویش متولی، فرمانده سابق سپاه فیروزکوه، سرگرد محمد حیدری منش، فرمانده سپاه فیروزکوه و اعضای شورای تامین این شهرستان در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

حجت الاسلام حسن حیدری، امام جمعه فیروزکوه در این مراسم گفت:در این جلسه قرار است شخصیت بزرگواری را تکریم کنیم که چند سال مجاهدانه در فیروزکوه خدمت کرد و اهداف عالیه سپاه را در شهرستان محقق کرد.پاسدار هیچگاه بازنشستگی ندارد، پاسدار بر دوش خود رسالتی احساس می‌کند، پاسدار وظیفه پاسداشت از انقلاب اسلامی را برعهده دارد.
وی افزود: طبق گفته امام (ره) اگر سپاه نبود انقلاب نبود؛ سپاه باید بر خورد ببالد که هم مولود انقلاب است و هم در دامان انقلاب پرورش یافت، ولی ما انقلاب مکتبی کردیم و این انقلاب نیاز به نیروی نظامی داشت؛ سپاه یک نیروی مکتبی است، رسالت حفاظت از انقلاب را بر دوش دارد، پس تا انقلاب هست سپاه هست.
امام جمعه فیروزکوه با اشاره به نقش پررنگ سپاه پاسداران در بخش های انقلاب اسلامی بیان داشت:‌ آن عنصری که می‌تواند از انقلاب پاسداری کند سپاه است؛ امید به سپاه است، همه نیروها در انقلاب تلاش می‌کنند اما حافظ این انقلاب سپاه است،  در تمام عرصه‌ها _جنگ تحمیلی و بعد از آن جنگ نرم_ سپاه حامی دولت بوده است لذا انقلاب مدیون سپاه است هر چند همگی مدیون انقلاب هستیم.
وی ادامه داد: تشکیلاتی که بیشترین خدمت را به انقلاب کرد سپاه است؛ انقلاب ما در گام اول تجربیات خوبی کسب کرد ولی به هدف نرسیده است، در گام دوم انقلاب وظیفه سنگینی بر عهده داریم، بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه است؛ انقلاب ما داعیه دار زمینه سازی فرج امام زمان (عج) است؛ برای رسیدن به این هدف عالیه باید این مسیر را طی کنیم.
حجت الاسلام حیدری در پایان گفت:‌ وظیفه سنگینی که بر دوش تک تک ماست تشکیل جامعه اسلامی است، در بُعد فرهنگی باید تلاش بیشتری کرد؛ جامعه سازی بر عهده ما است و در این عرصه باید بیشتر تلاش کرد.

 

کد خبر 1088042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha