افتتاح و کلنگ زنی ۴۹ پروژه در هفته دولت  شهرستان فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ۴۹پروژه با ۳۰۲میلیارد اعتبار در فیروزکوه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه در اولین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۴۹ پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی و عمرانی وکشاورزی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرا و بهره‌برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال ۳۵۲ نفر به طور مستقیم و ۱۲۰۰ نفرغیرمستقیم فراهم خواهد شد و اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح ۲۸۶ میلیارد تومان و اعتبار (چند پروژه) کلنگ زنی ۱۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان است.

مهری افزود: ۲۰ پروژه از آنها روستایی و در بخش های مرکزی و ارجمند با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که از محل ارزش افزوده تأمین اعتبار شده است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: از ۲۰ پروژه فوق ۳ پروژه در بخش روستاهای فاقد دهیاری وعشایری شهرستان توسط فرمانداری شهرستان و از محل ارزش افزوده با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و۳۰۵ میلیون تومان افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

مهری گفت: ۹ پروژه در ۹ روستای بخش مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۶۲۴ میلیون تومان از محل ارزش افزوده توسط دهیاری های بخش مرکزی قابل افتتاح می باشد و ۸ پروژه در ۵ روستای بخش ارجمند با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده توسط دهیاری های بخش ارجمند افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه در این ایام ۶ پروژه شهرداری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح خواهد شد بیان داشت: این پروژه ها شامل زیرسازی، لکه گیری، روکش آسفالت خیابان ۴۵ متری، احداث دیوار حائل، ساماندهی محوطه ارامستان بهشت رضوان، جدولگذاری وتعویض جدول سطح شهر، پیاده روسازی، بازسازی ومرمت پیاده رو سطح شهر خواهد بود

این مقام عالی دولت در شهرستان فیروزکوه یادآورشد: پروژه هایی در حوزه صنعتی واقتصادی (بخش خصوصی) شامل ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که شامل طرح توسعه شرکت شیوا، شرکت تعاونی بهسازان بازیافت و شرکت مهتاب بتن آرمد است که زمینه اشتغال ۲۷۳ پروژه نفر به طور مستقیم فراهم می کند.

مهری ادامه داد: پروژه در حوزه تولیدی شامل ۲ پروژه (جهادکشاورزی) با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان شامل، مرکز پرورش گوسفند و احداث مرغداری گوشتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان خواهدبود که زمینه اشتغال برای ۷۷ نفر را فراهم می کند.

وی در پایان با اشاره به شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح در این ایام اعلام کرد: اجرای عملیات طرح آبخیزداری (حوزه آبخیز جلیزجند با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، افتتاح مرکز پرورش دام مولد (رامیان آرشید مهر) با ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح مرغداری گوشتی (آقای موسوی زاده) با ۳ میلیارد تومان اعتبار، اجرای طرح هادی روستای ورسخواران با ۱ میلیارد تومان اعتبار، طرح گازرسانی به روستاهای محمود آباد، دمی آقا وکبوتر دره با ۲ میلیارد و۶۰ میلیون تومان اعتبارکه توسط بخش خصوصی دولتی انجام شده است.

کد خبر 1088048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha