شهرداری قم همچون گذشته در کنار جامعه سلامت

شهردار قم بر نقش فرماندهی دانشگاه علوم پزشکی قم و لزوم همراهی با کادر بهداشت و درمان در پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، «سید مرتضی سقائیان‌نژاد» در پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در روز نخست شهریورماه و هم‌زمان با زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک برگزار شد؛ ضمن قدردانی از خدمات جامعه بهداشت و درمان و خادمان سلامت گفت: در مجموعه شهرداری قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا همراه جامعه سلامت بوده‌ایم و این همراهی را تا پایان این همه‌گیری ادامه خواهیم داد.

 

شهردار قم با تأکید بر این موضوع که دانشگاه علوم پزشکی به عنوان فرمانده در دوران کرونایی مطرح است، گفت: در مجموعه شهرداری قم با تمام ظرفیت و توان خود پشت سر فرمانده حرکت خواهیم کرد و هر موضوع مرتبط با مبارزه و مقابله با ویروس کرونا را با نظر دانشگاه علوم پزشکی اجرایی خواهیم کرد.

 

سقائیان‌نژاد با قدردانی از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکاران ایشان در استان قم، تصریح کرد: در امور مختلف مرتبط با ویروس کرونا به‌هیچ‌عنوان بدون هماهنگی حرکت نخواهیم کرد و به دنبال فرمانده مبارزه با کرونا در استان که دانشگاه علوم پزشکی است، حرکت خواهیم کرد.

 

شهردار قم ادامه داد: شهرداری قم همچون گذشته در کنار جامعه سلامت و پزشکان عزیز است تا بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات را برطرف و پیک کرونا را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 1088054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha