برگزاری نشست بین المللی «مساجد: پایگاه بصیرت و مهد آگاهی بخش»

نشست بین المللی «مساجد: پایگاه بصیرت و مهد آگاهی بخشی» روز چهارشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی»، این نشست بین المللی به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اتحادیه جهانی زنان مسلمان و با همکاری موسسه نائب الشهید برگزار می گردد.

 

در این نشست دکتر خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران و سرکار خانم دکتر لاله افتخاری، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر سخنرانان این وبینار عفاف الحكيم، مسئول شاخه بانوان حزب الله از لبنان، دکتر جميلة عبدالله الشنطي عضو مجلس تشريعي فلسطين، ريما حبيب مسؤول روابط خارجی و رسانه هيئت زنان جنبش جهاد اسلامی در لبنان، دكتر فاطمه نصرالله پژوهشگر اسلامی از لبنان و سناء الانصاری پژوهشگر اسلامی از  ایران خواهند بود.

 

مسجد الاقصی اولین قبله  مسلمانان و قلب تپنده ملت زنده اسلامی، به آتش کشیدن مسجد الاقصی توهین به حرمت الهی و تعدی بر حقوق امت اسلامی، مرکزیت مسجد در تاریخ امت اسلامی، مساجد پایگاه های انسان سازی و تربیت نسل مقاوم در رویارویی با توطئه های استکبار، نقش مساجد در تقویت وحدت امت اسلامی و همبستگی اجزای آن، مساجد پایگاه های معرفت در مواجهه با اندیشه تکفیر و رژیم های ارتجاعی، زن مسلمان و فعال سازی نقش مسجد در ایجاد نظام ارزشی خانواده مسلمان معاصر از محورهای این وبینار می باشد

 

لازم به ذکر است روز جهانی مسجد هر ساله در سالروز به آتش کشیدن مسجد اقصی به دست صهیونیسم گرامی داشته می شود. این وبینار از طریق لینک های  live.taqrib.ir و abarat.tv قابل دسترسی است.

کد خبر 1088076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha