کادر درمان فرشتگان زندگی‌بخش/ ویروسی که همدلی را مُسری کرد

با توجه به قدرت سرایت ویروس کرونا،این بیماری به‌شدت در بین مردم در حال گسترش است ودر این بین کادر درمان همچون فرشتگان زندگی بخش برای این بیماران هستند و گروه‌های جهادی در کنار هم جمع شده‌اند تا بتوانند برای تشکر از زحمات کادر درمان گامی کوچک بردارند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا؛ بیش از یک سال و نیم است که کشور درگیر مهمان ناخوانده کرونا ویروس یا همان کووید ۱۹ شده و سلامتی انسان‌ها را به خطر انداخته و ناراحتی‌های بسیاری را موجب شده استانسان‌های مختلفی از همان روزهای آغازین شیوع این بیماری در کشور جانانه در مقابله با این ویروس به میدان آمدند. تلاش سفیدپوشان عرصه سلامت از قبیل پرستاران، پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست.

 

کادر درمان، فرشتگان زندگی‌بخش بیماران کرونایی شده‌اند، فرشتگانی که از استراحت و خانواده خود می‌گذرند تا بتوانند سلامتی یک بیمار را به وی برگردانند و امید را دلش زنده کنند.

 

با توجه به قدرت سرایت این ویروس، بیماری کرونا به‌شدت در بین مردم در حال گسترش است و روزانه بر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان افزوده می‌شود و این کادر درمان هستند که هر روز کارشان بیشتر از گذشته می‌شود.

 

حال در این بین گروه‌های جهادی، موسسات خیریه و کانون‌های مساجد همه و همه در کنار هم جمع شده‌اند تا بتوانند برای تشکر از زحمات کادر درمان گام‌هایی هر چند کوچک بردارند و باعث نشاندن لبخند بر لبان این فرشتگان زندگی بخش شوند.

 

 

«سودابه وحدانی» با اشاره به اینکه برای قدردانی از تلاش‌های کادر درمان بسته‌های تقویتی تهیه و بینشان توزیع کردیم اظهار کرد: کادر درمان خیلی بیشتر از اینها به گردنمان حق دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: این بسته‌ها شامل آبمیوه و شیر و به تعداد 90 عدد بود که توسط بانوان این کانون تهیه و بین کادر درمان بیمارستان رسالت ماسال توزیع شد.

 

وی  قدردانی از جهادگران عرصه سلامت را بر خود لازم دانست و گفت: بسته‌بندی بسته‌های تغذیه‌ای با اصول کامل بهداشتی انجام شده بود.

 

 

«مائده فلاحتکار» با بیان اینکه ایرانی همیشه ثابت کرده که در صحنه است و هم‌وطن خود را تنها نمی‌گذارد تصریح کرد: ما ملتی هستیم که با کمک هم سختی را پشت سر نهادیم و این شرایط هم یکی از آن روزهای سخت است که هرکسی با هر توانایی وارد میدان شده است.

 

مدیر بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: امروز عزیزان مستقر در بیمارستان ها و مراکز درمانی در خط مقدم جنگ در برابر ویروس کرونا هستند که مجاهدانه به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

 

وی با تقدیر از تلاش های کادر درمان در روزهای همه گیری ویروس کووید ۱۹ افزود: کادر درمان در طول دوران همه گیری ویروس کرونا مخلصانه در حال فعالیت است و در این میان تعدادی از کارکنان، پرستاران و پزشکان این مجموعه نیز به شهادت رسیدند.

 

فلاحتکار با اشاره به اینکه در این راستا گروه جهادی لثارات‌الحسین(ع) بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا تصمیم به جمع‌آوری مبالغی برای تهیه بسته‌های تغذیه‌ای تقویتی کرد گفت: بالغ بر 25 میلیون ریال جمع‌آوری شد و اقدام به خرید میوه، شیر، خرما و بیسکوییت کردیم.

 

مدیر بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: بیش از 200 بسته تهیه و بین کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره)، اورژانس بیمارستان و همکاران درمانگاه اورژانس و واکسیناسیون توزیع کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: شماری از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های مختلف شهرستان در این برنامه مشارکت داشتند و به منظور پاسداشت تلاش شبانه روزی کادر درمان به‌ویژه در ایام سخت کرونا، قدردانی خود را از مدافعان سلامت به این شکل نشان دادند.

 

موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز در اقدامی قابل تحسین، ماسک و آب معدنی به مبلغ 25 میلیون ریال به کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان صومعه‌سرا اهدا کردند.

 

گفتنی است، در این میان نقش خیرین که با کمک‌های نقدی خود جهادگران را حمایت کردند بسیار پررنگ است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، هر زمان احساس نیاز شد، وارد میدان شده و بدون منت بخشیدند تا خداوند در سرای دیگر پاداشی دوچندان به آنان ببخشد.

کد خبر 1088121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha