۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی سرخه افتتاح می‌شود

مؤیدی زاده از بهره‌برداری ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی سرخه در طی هفته دولت سال جاری خبردادوگفت: برای این طرح‌ها ۸۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علی‌محمد مؤیدی زاده» در جلسه افتتاح پروژه‌های هفته دولت با اشاره به بهره‌برداری ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت سال جاری گفت: از این تعداد ۱۰ پروژه در شهر و بخش مرکزی سرخه و مابقی پروژه‌ها در سطح شهرستان تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

فرماندار سرخه بابیان اینکه برای افتتاح این طرح‌ها درمجموع ۸۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها به نسبت هفته دولت سال قبل با رشد همراه بوده است که همین امر نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی توانستند کارنامه تا حد قابل قبولی را به یادگار بگذارند.

 

وی با اشاره به بهره‌برداری یک طرح دانشگاه علوم پزشکی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان اظهار داشت: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دهیاری‌ها، شرکت آب و فاضلاب، گاز، شهرداری، منابع طبیعی و نوسازی مدارس نیز طرح‌هایی برای افتتاحیه دارند که این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

مؤیدی زاده بابیان اینکه از تعداد پروژه‌های مذکور ۳۵ طرح عمرانی بااعتبار ۳۴ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: چهار پروژه اقتصادی نیز بااعتبار ۴۷ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان طی هفته جاری افتتاح می‌شوند.

 

فرماندار سرخه از معرفی ۱۲ دستگاه اجرایی شهرستان سرخه برای افتتاح پروژه به فرمانداری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها بتواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد و بتواند منتهی به خدمات‌دهی مطلوب‌تر به جامعه شود.

 

وی بابیان اینکه با افتتاح پروژه‌های هفته دولت ۱۴۴ نفر مشغول به کار می‌شوند، اضافه کرد: طی چهار سال گذشته ۱۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت به افتتاح رسید که برای آن‌ها ۲۴۸ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

 

مؤیدی زاده همچنین از کلنگ زنی ۱۴ پروژه در هفته دولت سال جاری خبر داد و افزود: مهم‌ترین طرح این ایام شهرک صنعتی عبدل‌آباد با ۴۰ هکتار زمین است که این شهرک مخصوص گچ از خام فروشی این محصول جلوگیری خواهد کرد.

کد خبر 1088123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha