کشف ۳۲۰ کیسه آرد احتکار شده به همت سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز

جعفری گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز موفق به کشف انبار احتکار مواد غذایی و ۳۲۰ کیسه آرد احتکار شده در شهر شیراز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (چهارشنبه 3 شهریور) از کشف 2 انبار بزرگ مواد غذایی احتکار شده در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز موفق به کشف 2 انبار بزرگ مواد غذایی و آرد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: در یکی از این انبارها ۳۲۰ کیسه آرد از انواع مختلف که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، کشف شده است.

وی اضافه کرد: در پی دریافت گزارشاتی در این خصوص، گشت مشترک تیم عملیاتی سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز و اداره صنعت و معدن این انبار شناسایی شد.

جعفری اعلام کرد: در انبار دیگر کشف شده نیز تعداد قابل توجهی مواد شوینده، برنج، روغن، شکر و سایر اقلام به ارزش حدود یک میلیارد ریال کشف شده است که انبار این فروشگاه نیز در سامانه به ثبت نرسیده بود.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز آمادگی دریافت گزارشات در این خصوص را دارد و از شهروندان تقاضا می شود اخبار مبنی بر موضوعات مشابه را به این سپاه اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 1088131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha