جذب بیش از ۳۷۰۰ حامی یتیم در ۵ ماهه نخست سال جاری در همدان

صیاد زاده ، شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برشمرد که از این تعداد حدود ۳۸۰۰ نفرکودک یتیم و ۷۷۰۰ نفر محسنین هستند.

«غلامرضا صیاد زاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است، گفت: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان، از جذب 3774 حامی یتیم جدید در 5 ماهه نخست خبر داد و افزود: شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود 11 هزار و 500 نفر برشمرد که از این تعداد حدود 3800 نفرکودک یتیم و 7700 نفر محسنین هستند.

 

صیاد زاده،  تعداد حامیان جذب شده در 5 ماهه نخست را 3774 نفر وکل حامیان  استان را 44 هزار و 600 نفر برشمرد و اعلام کرد در 5 ماهه نخست 21 میلیارد و 650 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه، فطریه وعیدی کمک کردند که 85 درصد آن بصورت نقدی و 15 درصد کالا بوده است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل 47 درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir   یا ارسال عدد 1 به سر شماره 3000333381 نیز استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1088164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha