برگزاری برنامه آنلاین «هفته رستوران های حلال کره ۲۰۲۱»  برای جذب گردشگران مسلمان

هفته رستوران های حلال کره ۲۰۲۱ را برای ترویج جذابیت گردشگری کره ای برای گردشگران مسلمان در سراسر جهان به مدت دو ماه از ۱ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « finance»، سازمان گردشگری کره ، هفته رستوران های حلال کره 2021 را برای ترویج جذابیت گردشگری کره ای برای گردشگران مسلمان در سراسر جهان به مدت دو ماه از 1 سپتامبر تا 31 اکتبر برگزار می کند.

 

سازمان گردشگری کره هر سال برنامه هفته رستوران های حلال کره را برگزار می کند تا مشکلات غذایی که گردشگران مسلمان هنگام سفر به کره تجربه می کنند رابرطرف کند و کره را به عنوان یک مقصد گردشگری مطلوب برای مسلمانان معرفی کند.

 

مراسم افتتاحیه آنلاین امسال به مناسبت شروع رویداد در سراسر جهان از طریق کانال های «یوتیوب» و «تیک تاک» در روز  27 آگوست (جمعه 5 شهریور ) به صورت زنده پخش می شود.

 

 مراسم افتتاحیه شامل سخنرانی «پارک یونگ ها»، رئیس بخش بین المللی گردشگری و نمایش آشپزی کره ای توسط سرآشپز «چوی کوانگ- هو » خواهد بود.

 

در طول این رویداد از 1 سپتامبر تا 31 اکتبر ، کوپن های تخفیف رستوران های شرکت کننده و مزایای ویژه برای جاذبه های گردشگری ویژه مسلمانان ارائه می شود و جزئیات مربوط به آن در وب سایت رستوران هایی که غذای حلال ارائه می کنند ،قابل مشاهده خواهد بود.

 

علاوه بر این سازمان گردشگری کره 10 قسمت ویدیویی «حلال تی وی» تولید می کند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد عملاً به کره سفر کرده و غذاهای حلال کره ای را تجربه کنند.

 

 هفته ای یک قسمت از این مجموعه 10 قسمتی در کانال یوتیوب سازمان گردشگری کره بارگذاری می شود.

کد خبر 1088165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha