۱۵ شهریورماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی، مکتب اردبیل»

طاهری از تمدید دوباره ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هنرواره «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» با محورهای اذان تقلیدی از موذنان ایرانی و اذان تقلیدی سبک مرحوم موذن زاده اردبیلی تا 15 شهریور ماه تمدید شد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این هنرواره ارسال کنند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای اطلاعات تکمیلی و شرایط ثبت نام به آدرس اینترنتی https://Ardebil.farhang.gov.ir مراجعه و یا از طریق پیام رسان های بومی سروش، ایتا و بله به شماره 09141545169 مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: البته تاکنون آثار فاخری به دبیرخانه ارسال شده است که امیدواریم موذنان از سراسر کشور این فرصت مغتنم معنوی بهره مند شوند.

 

طاهری اظهار داشت: این هنرواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: این هنرواره می تواند معرفی بسیار خوبی در سبک های اذان برای نوجوانان و مشتاقان این عرصه معنوی شود و تلاش می کنیم تا الگوهای برتر در کشور معرفی شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: از همه موذنان برتر نیز دعوت می شود تا با مشارکت در این هنرواره بتوانند الگوهای سبکی در اذان را معرفی کنند.

 

طاهری خاطر نشان کرد: به توجه به شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری اختتامیه این هنرواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 1088175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha