دوره های آموزشی مختلف در کانون فرهنگی هنری نسیم فردوس برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم فردوس گفت: دوره های آموزشی مختلف ویژه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان از جمله قرآن کریم، زبان انگلیسی، نمددوزی و نقاشی را برای اعضای خواهر این کانون برگزار می شود.

«سید محمد شجیعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره های آموزشی مختلف ویژه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان از جمله قرآن کریم، زبان انگلیسی، نمددوزی و نقاشی را برای اعضای خواهر این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم فردوس تصریح کرد: این دوره های آموزشی با هدف افزایش توانمندی فعالان این کانون با ویژه خواهران صورت می گیرد و استقبال خوبی نیز از دوره ها شد.

 

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش روند شیوع این بیماری پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی در این دوره های آموزشی رعایت می کند.

 

شجیعی یادآور شد: البته شیوع بیماری کرونا بسیاری از دوره های آموزشی را لغو کرده است اما تلاش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی فعالیت های آموزشی این کانون تعطیل نشود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم فردوس افزود: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان فرصت بسیار خوبی برای افزایش توانمندی های اعضای کانون با استفاده از دوره های آموزشی و فرهنگی است.

 

شجیعی تاکید کرد: دوره های آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی و روان خوانی از دیگر مواردی است که با استقبال اعضای کانون مواجه شده است.

 

کد خبر 1088242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha