انتخاب شهردار در جلسه آینده شورای اسلامی شهر یزد

دشتی از انتخاب شهردار یزد در نشست آینده شورای اسلامی شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد امروز در نشست علنی شورای اسلامی یزد یزد گفت: با وجود تعطیلی‌ها، انتخاب سرپرست و تصویب اختیارات وی انجام شد و همه امور شهرداری طبق روال در حال انجام است تا به زودی انتخاب شهردار نیز انجام شود.

وی با اشاره به انتخاب شهردار به عنوان مهمترین برنامه شورا عنوان کرد: در مرحله اول، ۴۳ نفر رزومه خود را به شورای شهر یزد رساندند و ۱۱ نفر نیز به صورت حضوری برنامه های خود را ارائه دادند.

دشتی عنوان کرد: از این ۵۴ نفر، تعدادی شرایط مدنظر وزارت کشور را نداشتند اما بقیه افراد برنامه های خود را در شورا ارائه دادند.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: با جمع بندی های صورت گرفته، چند نفر دارای شاخص های بهتری بودند که به عنوان گزینه های شهرداری، برنامه ها و سوابق آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

وی یادآور شد: در نهایت سه گزینه نهایی شدند و قرار بودن امروز در صحن علنی شورا با رای اعضا، انتخاب شوند اما فعلاً انتخاب شهردار را به جلسات آینده موکول می کنیم تا بتوانیم بررسی های بیشتر و دقیق تری انجام دهیم و بتوانیم نزدیکترین فرد به شاخص های مدنظر را انتخاب کنیم.

گفتنی است؛ سخنگوی شورای شهر یزد اعلام کرده بود که شهردار یزد در جلسه امروز (چهارشنبه) شورای شهر انتخاب و معرفی خواهد شد.

 

کد خبر 1088253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha