روحیه سجادی متمایل به اشرافی گری است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه وزیر پیشنهادی ورزش متمایل به اشرافی گری است گفت: روحیه سجادی تناسبی با دولت مردمی سیزدهم ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، سیدعلی یزدی خواه  در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه (3شهریور)مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی جزو افتخارات ورزشی کشور است، کمتر قهرمانی توانسته در سطوح آسیا افتخارآفرینی کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین ورزشی به اهتزاز درآورد و برای وی به عنوان یک ورزشکار صاحب نام احترام قائل هستم.مخالفت من با شخصیت حقیقی وی نیست و تنها نسبت به برنامه های سجادی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان انتقاد دارم. سجادی در سال 1390 در مجلس نهم برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شد و 137 نفر با وی مخالفت کردند و تنها 86 نفر از نمایندگان به وی رأی موافق دادند، از آن زمان تاکنون سجادی کار شاخصی انجام نداده تا بتواند جایگاه موافقان خود را ارتقاء دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: دولت آقای رئیسی دولتی مردمی است که می خواهد در خصوص طبقات محروم و متوسط جامعه خدماتی را ارائه دهد اما سجادی طی سال های اخیر بیشتر در چند حوزه ورزشی لاکچری مانند اسب دوانی، بیلیارد و بولینگ فعال بوده است بعد از آن هم با ایران مال بزرگ ترین مجتمع تجاری تفریحی خاورمیانه با هزاران هزار میلیارد سرمایه و یکی از 10 مجتمع بزرگ دنیا قرارداد بسته است.

وی با بیان اینکه روحیه سجادی متمایل به اشرافی گری است گفت: روحیه وی تناسبی با دولت مردمی سیزدهم ندارد.وی تخصصی در حوزه جوانان نداشته و بیشتر در حوزه ورزشی متخصص است، امروز در حوزه جوانان مشکلات بسیاری از جمله اعتیاد، مفاسد، بیکاری و ... وجود دارد و سجادی برنامه کافی برای رفع این مشکلات ندارد.

محمدمهدی  فروردین نیز در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت:  نمی خواهیم یک وزیر برای دولت لیبرال ، ناکارآمد و ناامید انتخاب کنیم، طبق فرمایش رهبری باید از انتخاب افرادی که خود شائبه فساد، رانت و تخلفات مالی گسترده دارند، پرهیز کنیم .

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای سجادی 30 سال نقش اول را درحوزه ورزش ایفا کردند و در حال حاضر نیز مشاور آقای مهرعلیزاده در فدراسیون زورخانه ای هستند، آقای مهرعلیزاده ای که دولت انقلابی را در مناظرات انتخابات اخیر به تمسخر می گرفت. چرا چشم مان را روی واقعیت ها می بندیم؟

وی ادامه داد: همانطور که مردم در انتخابات تشخیص درستی بود و مدیریت کشور را به دست یک جراح انقلابی سپردند، اکنون نوبت ما نمایندگان است که با انتخاب یک وزیر پاک دست، انقلابی و مردمی که شاخص های دولت های انقلابی است، قوای مجریه، قضائیه و مقننه را بالانس کنیم.

فروردین با بیان اینکه ما باید از رئیس جمهور که سید محرومان است، صیانت کنیم گفت:  نباید اجازه دهیم افرادی غیرمردمی و مرفه بی درد که دارای زندگی اشرافی هستند، وارد کابینه دولت شوند.کسی می تواند کشتی به گل نشسته ورزش را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد. این ویژگی در سابقه 30 ساله آقای سجادی دیده نشده است.

وی گفت: آقای سجادی در بزنگاه ها موضع شفافی نگرفته است، مجلس امروز باید پاسخ شفافی به خواصی که از بیرون مجلس برای نمایندگان تعیین تکلیف می کنند، داشته باشد و رأی مجلس انقلابی که مورد تاکید رهبر انقلاب است، خریدنی نیست.

کد خبر 1088312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha