شهیدان رجایی و باهنر اسوه های خدمت رسانی به مردم هستند

خادمی با بیان اینکه دولتمردان باید شهیدان رجایی و باهنر را اسوه خود برای خدمت صادقانه به مردم قرار دهند، گفت: شهیدان رجایی و با هنر اسوه های خدمت رسانی هستند.

«سید موسی خادمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی وبا هنر اسوه های موفق در خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولان خادمان مردم هستند، افزود: کارکنان دولت باید شهیدان رجایی و باهنر را اسوه خود برای خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

 

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از دولت مردان بزرگ تاریخ انقلاب می باشند که الگوهای مناسبی برای سایر دولتمردان هستند . 

 

خادمی خاطرنشان کرد: اقدامات مهمی علیرغم کمبود ها و مشکلات در استان صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: دولت در یک سال اخیر موقعیت ویژه ای را که با ترکیب دو مشکل کرونا و تحریم ها همراه بود، تجربه کرد که منجر به تحقق نیافتن صد در صدی برنامه های استان شد. 

 

خادمی در ادامه به بخشی از اقدامات دولت در استان پرداخت و افزود: علی رغم کمبود ها و بروز مشکلات، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی استان صورت گرفته که تکمیل پروژه های سیل، پل های کاکارضا و بابازید، دیوار ساحلی پلدختر، پروژه آزاد راه خرم آباد به بروجرد به عنوان یک پروژه راهبردی، نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی، پالایشگاه پلدختر، گازرسانی به روستاها به گونه ای که تاکنون حدود ۲ هزار روستای استان از این نعمت بهره مند شده اند و  تکمیل پروژهای آبخیزداری بخشی از این اقدامات هستند. 

 

استاندار لرستان تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز پروژهای مهمی مانند منطقه ویژه پارسیلون به نتیجه رسید و در آینده نزدیک آغاز می شود، منطقه ویژه بروجرد نیز به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه های دیگر اقتصادی که در استان آغاز به کار کرده اند.

 

خادمی خاطرنشان کرد: علی رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده، اما وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه ریزی ها در همه حوزه ها با توجه به تلاش ها و پیگیری ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم. 

کد خبر 1088317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha