توزیع ۸۰بسته معیشتی در بین خانواده های کم برخودار شهرستان آمل

هندوئی گفت: خادمیاران رضوی کانون خبر ورسانه وروابط عمومی شهرستان آمل با همراهی خیرین در دهه دوم محرم حسینی تعداد۸۰بسته سبد کمک معیشتی به ارزش ۴۰۰میلیون ریال تهیه و در بین خانواده های کم برخودار توزیع کردند.

«محسن هندوئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به همت والای خادمیاران رضوی شهرستان آمل برای گرامیداشت دهه اول محرم حسینی با توجه به شرایط بحرانی کرونا اشاره و اظهار کرد: به همت دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی وکانون های خدمت رضوی و یاوران رضوی این شهرستان مراسم های سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران آن حضرت عمدتا در فضای روباز مساجد، حسینیه ها و تکایا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان و روستاها برگزار شده است.

 

جانشین کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل با بیان اینکه در کنار برپایی مجالس روضه و اقامه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خدمات عام المنفعه نظیر طبخ و توزیع غذای گرم، توزیع بسته های معیشتیی و ... نیز با هدف بیین و ترویج اهداف قیام عاشورا بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان انجام پذیرفت، افزود: همچنین دهه دوم محرم خادمیاران رضوی آمل در ایام حزن و اندوه شهادت امام سوم شیعیان حضرت سیدالشهدا(ع) تعداد۸۰بسته سبد کمک معیشتی شامل برنج ،روغن ، حبوبات ، پنیر ، پودر لباسشویی،رب گوجه ، سویا ، ماکارونی و...  به ارزش ۴۰۰میلیون ریال تهیه و در بین خانواده های کم برخودار توزیع کردند.

 وی یادآورشد: این بسته های ارزاق که به نام آقا علی بن موسی رضا (ع) توسط خیرین و خادمیاران تهیه شده بود در هفتمین شب شهادت امام حسین (ع) با حفظ کرامت محرومین به دست خانواده های نیازمند هزارسنگر رسید.

هندوئی اذعان کرد: تلاش داریم همانند سنوات گذشته در طول سال آتی نیز اقداماتی در راستای کمک به نیازمندان در همه زمینه‌ها با همراهی خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی انجام شود تا ان‌شاءالله فصل درخشانی از مودت و همدلی را رقم بزنیم.

کد خبر 1088349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha