هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای تعیین قائم مقام شهردار شیراز بود

طاهری گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر تعیین شهردار شیراز خارج از صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز و با هم اندیشی ۱۰ عضو این شورا منتشر شده درست نیست و این هم اندیشی برای تعیین قائم مقام شهردار شیراز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در سیزدهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر تعیین شهردار شیراز خارج از صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز و با هم اندیشی 10 عضو این شورا منتشر شده درست نیست و این هم اندیشی برای تعیین قائم مقام شهردار شیراز بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در این هم اندیشی موضوعی در مورد تعیین شهردار مطرح نشده و شهردار با به پایان رسیدن مصاحبه با نامزدهای مورد نظر این سمت در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز تا چند ساعت دیگر تعیین خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهردار مورد نظر این شورا باید دارای ویژگی هایی همچون توانایی مدیریتی، انطباق برنامه با رسیدن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع)، موازنه عدالت در حوزه خدمات شهری، نگاه انقلابی به برنامه‌ها و ... باشد.

طاهری اعلام کرد: پیش از این یک سایت ویژه شورائیان، بزرگان شهر و شهروندان برای اعلام کاندیداهای مورد نظر راه ‌اندازی شد،و هر نفر امکان معرفی سه نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی به عنوان شهردار شیراز را داشت.

وی ادامه داد: در این سایت در نهایت یکصد نفر معرفی شدند که نام 22 نفر نهایی شد و پس از آن نیز این تعداد به 16 نفر رسید و باانصراف پنج نفر 11 نفری شد.

طاهری تاکید کرد: امروز 2 نفر از نامزدها انصراف دادند و از سه نفر باقیمانده پرسش و پاسخ های اعضای شورا به انجام رسید و با بررسی نهایی شهردار از میان این سه نفر انتخاب خواهد شد.

خاطر نشان می شود، صبح امروز «محمد بذرافشان» اعلام انصراف کرد و بعد از ظهر امروز نیز «محمدعلی چوبینه»، کاندیدای سکانداری شهرداری شیراز با تسلیم نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر شیراز انصراف خود را اعلام کرد.

همچنین «محمد فرخ زاده»، کاندیدای سکانداری شهرداری شیراز و عضوی کنونی شورای اسلامی شهر شیراز که امروز در جلسه پرسش و پاسخ به ارائه برنامه های خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز پرداخت، دقایقی قبل از رای گیری با تسلیم نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر شیراز انصراف خود را اعلام کرد و از میان «علی حسین رعیتی فر» و «سید احسان اصنافی» تا لحظاتی دیگر یک نفر به عنوان شهردار شیراز انتخاب خواهد شد.

کد خبر 1088354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha