تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان زاری قائم شهر به همت خادمیار نیک اندیش تامین شد

فاضل زاده گفت: یکی از خادمیاران امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) تجهیزاتی شامل سه سرویس تخت سه شکن و تشک و پایه سرم به ارزش ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ ریال تهیه و به بیمارستان رازی شهرستان قائم شهر ویژه بیماران کرونایی اهداء کرد.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های مؤمنانه خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با شیوع کرونا،  اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این مدت بیش از 2سال که از حضور کرونا در جامعه انسانی می گذرد، با تولید و توزیع اقلام بهداشتی و حضور در جبهه پشتیبانی از کادر درمان خدمات شایسته ای ارائه کردند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر گفت: همچنین بخشی از خادمیاران این شهرستان با حضور در بیمارستان ها به بیماران کرونایی کمک می دهند.

 

وی به فعالیت خادمیاران رضوی این شهرستان در بحث تغسیل و تدفین اموات کرونایی اشاره وبیان کرد: خادمیاران رضوی در بحث تهیه و توزیع داروی مورد نیازبیماران نیز یاری رسان هستند.

 

فاضل زاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی، برای تجهیز مراکز درمانی مازندران هم آستین همت را بالا زدند تا در این روزهای سخت کرونایی، باری از دوش کادر درمان بردارند، افزود: یکی از خادمیاران امام مهربانی ها تجهیزاتی شامل سه سرویس تخت سه شکن و تشک و پایه سرم به ارزش ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ ریال تهیه و به بیمارستان رازی شهرستان قائم شهر ویژه بیماران کرونایی اهداء کرد.

وی یادآروشد: این تجهیزات به همت یکی از خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر از مازندران تامین شده است.

 

فاضل زاده از همت والای خادمیاران رضوی قائم شهر برای تامین گوشی هوشمند ویژه ادامه روند تحصیل مجازی دانش آموزان خبر داد و گفت: همچنین این خادمیار نیک اندیش در اقدامی خداپسندانه با شناسایی دو خانواده محروم در آستانه سال جدید تحصیلی، دو دستگاه گوشی همراه به ارزش ۶۴ میلیون ریال برای دو دانش آموز خریداری و به این عزیزان اهدا کرد.

 

 

کد خبر 1088362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha