راه اندازی مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان

حجت الاسلام گرزین گفت: مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان با معرفی حجت الاسلام «احمد کوثری» به عنوان مسئول این نهاد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» شامگاه امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در مراسم معارفه مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: نقشه های زیادی در تاریخی جبهه کفر و نفاق علیه جبهه حق کشیده و آن نیز ایجاد تفرقه بین مومنان و مسلمان است تا بتواند از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: با بهره گیری از جریان های موثر انقلابی و حق امیدواریم بتوانیم این توطئه ها را خنثی کنیم.

 

حجت الاسلام گرزین به راه اندازی مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان اشاره کرد و متذکر شد: امروز دور هم جمع شدیم تا یک قدم جدیدی برداریم و بتوانیم کمک کنیم که نقشه هایی که دشمنان اسلام و صهیونیست بین الملل علیه جریان اسلام ایجاد کرده را ناکارآمد کنیم.

 

وی افزود: این حرکت نیز مقتدای قرآنی دارد و باید مراقبت کنیم که مسائل کم اهمیت جای مسائل پر اهمیت و سیره قرآن و سیر اهل البیت (علیهم السلام) را نگیرد.

 

این مقام مسئول متذکر شد: علمای راستین و اصیل چه در شیعه و چه در اهل سنت این خط را به درستی از قرآن و اهل البیت (علیهم السلام) دریافت کردند و با توجه به مشترکات و اجازه ندادن جریان کفر  برای نفاق بین جریان های شیعه و اهل سنت توطئه کند و حرکت در مسیر مشترکات دینی که بین دو مذهب وجود دارد نسخه آخر الزمانی برای رسیدن به تمدن اسلامی به شمار می رود.

 

حجت الاسلام گرزین بابیان اینکه با کنار گذاشتن برخی از اختلافات مهون و موجود در مسیر تحقق حکومت جهانی امام زمان (عج الله) قرار می گیریم و این بهترین تقریب بین مذاهب به شمار می رود، افزود: ضمن احترام به نگاه های بزرگان جهان اسلام معتقد هستیم نگاهی که مقام معظم رهبری به قرآن و عترت دارند بهترین نگاه و کم نقص ترین است که کرامت و عزت اسلام را تضمین می کند.

 

وی گفت: در دوره جدید فعالیت تبلیغات اسلامی به مباحث تبلیغی و ترویجی با نگاه تقریبی بین مذاهب بار دیگر مورد توجه قرار گرفته  و مذاهب استان گلستان یک الگویی برای جهانیان عرضه کردند و باید تقریبی که مد نظر مقام معظم رهبری است در استان ریشه هایش عمیق تر شود.

 

حجت الاسلام گرزین افزود: حضرت حجت الاسلام احمد کوثری ریاست مرکز فرهنگی و تبلیغی مذاهب اسلامی استان گلستان را پذیرفتند و امیدواریم با درایت و راهبردهای وی بتوانیم هیئت اندیشه ورزی فاخر، خلاق و انقلابی داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1088379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha