افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۳۲ پروژه و طرح اقتصادی در گلستان

کریمی گفت: در هفته دولت یک هزار و ۳۲ طرح با یک هزار ۲۹۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود و این پروژه ها پنج هزار و ۶۹۴ نفر اشتغال ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریور) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت استان گلستان در شهرستان آق قلا اظهار کرد: در هفته دولت یک هزار و 32 طرح با یک هزار 292 میلیارد تومان اعتبار  پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود و این پروژه ها  پنج هزار و ۶۹۴ نفر اشتغال ایجاد می کند.

 

معاون اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: 949 پروژه اقتصادی با یک هزار و 59 میلیارد تومان در سطح استان گلستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد که این پروژه ها پنج هزار و 183 اشتغالزایی این پروژه ها به همراه دارد.

 

کریمی بیان کرد: 83  پروژه مهم اقتصادی در هفته دولت کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این پروژه ها 233 میلیارد تومان برآورد می شود که 521 نفر  اشتغالزایی به همراه دارد.

 

وی افزود: هفت پروژه با اعتبار 110 میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود و مهمترین آن  پروژه احداث هتل در شهرستان کردکوی با با 16 میلیارد تومان، احداث کارخانه کلوچه و بیسکویت در بندرگز با 16 میلیارد تومان،  کارخانه تولید چراغ روشنایی در بندرگز با 11 میلیارد تومان، ایجاد سردخانه در آزادشهر با 11 میلیارد تومان و راه اندازی کارخانه کنجاله با 23 میلیارد تومان، ایجادمجمع گردشگری مینودشت با اعتبار 14 میلیارد تومان را شامل می شود.

 

این مقام مسئول به مهترین پروژه افتتاحیه هفته دولت اشاره کرد و گفت: افتتاح پوشاک پردیس جامه بصیری با 27 میلیارد تومان، مجموعه گردشگری در آق قلا با 20 میلیارد تومان و گلخانه صیفی جات در کردکوی با 10 میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد.

 

کریمی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در هفته دولت هفت هزار و 706 پروژه با اعتبار پنج هزار و 676 میلیارد تومان و 25 هزار نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 1088419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha