اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی تا یکماه آینده تکمیل می شود

ملانوری گفت: بخش هایی از اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی و شهرستان ها آماده است و باید تا یک ماه آینده تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۴ شهریور) در ستاد توسعه خاوران با تبریک هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: استقبال از ورود و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی اصل کار ما در ستاد توسعه خاوران است.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات مطرح شده در مسیر واحدهای تولیدی استان، درخواست کرد تا در قرارگاه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها این مشکلات احصاء و تصمیمات جدی برای حل آن اندیشیده شود.

 

وی ادامه داد: در این ستاد طرح های مزیت دار شناسایی و سرمایه گذار جذب می شود اما مهمتر از این رصد مستمر و بررسی روند اجرا و پیشرفت پروژه هایی است که تفاهم های سرمایه گذاری آن منعقد شده است.

 

ملانوری با بیان اهمیت استفاده از مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی در مسیر توسعه اقتصادی استان، عنوان کرد: در این رابطه  دبیرخانه باید مطالعات را دریافت کرده،  به روزرسانی نماید و مورد استفاده قرار دهد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: بخش هایی از اطلس سرمایه گذاری استان و شهرستان ها آماده است و باید تا یک ماه آینده تکمیل شود.

 


وی متذکر شد: ما به اطلس سرمایه گذاری نیاز داریم تا بدانیم در چه نقطه ای چه نوع فعالیتی را می توانیم انجام دهیم ضمن این که  موضوعاتی که در اطلس قید می گردد، باید  قابلیت اجرایی و تولیدی داشته باشد.

 

ملانوری افزود: ما باید در ستاد توسعه خاوران بر اساس اولویت ها و هدف گذاری های صورت گرفته حرکت نماییم تا در این مسیر از موازی کاری و  آزمون و خطاهای مجدد جلوگیری کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: این ستاد تشکیل شده تا با حرکت بر محور شعار سال، تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و نیز اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی که بهترین نسخه برای درمان دردهای اقتصادی و  اشتغال کشور است ، بروکراسی های اداری را بشکند.

 

به گفته وی؛ ستاد توسعه خاوران به منظور بهره گیری از خرد جمعی تشکیل شده است.

کد خبر 1088435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha