توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و سلامت در فارس به مناسبت روز «بسیج اصناف»

دوکوهکی گفت: به همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس و با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان فارس و همکاری اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز، ۲ هزار بسته معیشتی و سلامت در رزمایش «عاشقان ثارالله» همزمان با روز «بسیج اصناف» توزیع می شود.

«مهدی دوکوهکی»، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید «حاج مهدی عراقی» و روز «بسیج اصناف» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس و با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان فارس و همکاری اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز، رزمایش «عاشقان ثارالله» با هدف مقابله با بیماری کرونا همزمان با بزرگداشت روز «بسیج اصناف» اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس افزود: غبارروبی و عطرافشانی، روایتگری و تجلیل از خانواده شهید «نوازالله رنجبر» در گلزار شهدای «دارالرحمه» شیراز، توزیع توزیع بیش از 6 هزار سری لوازم‌ التحریر و بسته‌های فرهنگی شامل ادعیه مرتبط با ماه محرم و صفر همراه با عکس مدافعان سلامت در هر شهرستان، توزیع 130 هزار عدد ماسک و ... از جمله برنامه های این رزمایش است.

وی اضافه کرد: اصناف همواره خاستگاه آزاد مردانی بوده است که عمر خود را در راه دفاع از حق، مظلومان و مستضعفان گذاشته اند و در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب همواره سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی بوده اند و با روحیه بسیجی از تمامی ظرفیت های خود پیشگام بوده اند.

دوکوهکی با اشاره به سالروز شهادت شهید حاج «مهدی عراقی» به عنوان روز «بسیج اصناف» بیان کرد: این شهید والامقام همواره در صحنه های انقلابی حضور داشت و امام خمینی (ره) اوی را برادر، فرزند خوب و عزیز خود می دانست.

وی ادامه داد: امروز که دشمنان ما ارزش های آب دیده به خون شهدا را نشانه رفته اند بر کسبه و بازاریان بسیجی واجب است در مقابل جنگ نابرابر اقتصادی، فرهنگی و تحریم های ظالمانه دشمن  آستین همت بالا بزنند و قوی تر از قبل به دفاع از میهن بپردازند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: اصناف فارس در طول بحران کرونا همواره سلامت جامعه را بر معیشت خود ارجح دانسته اند و با تعطیلی و اقدامات خودجوش در صنوف خود در کشور در این زمینه پیشرو شده اند.

وی تاکید کرد: اجرای دقیق مصوبات ستاد مدیریت کرونا، اجرای رزمایش های مواسات و همدلی با  تهیه و توزیع بسته های سلامت و ... از سایر اقدامات موثر اصناف فارس در بحران کرونا از ابتدا تاکنون است.

دوکوهکی اعلام کرد: این بار اما همزمان با روز «بسیج اصناف»، نمود این همدلی را در رزمایش «عاشقان ثارالله» و در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی همراه با بسته های سلامت با هدف مقابله با بیماری کرونا به شکل بسیجی وار توسط سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس و با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان فارس و همکاری اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز رقم می خورد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش بیش از 2 هزار بسته معیشتی و بسته های سلامت در مقابله با کرونا توزیع خواهد شد و به دلیل حفظ سلامت عمومی، همایش بزرگ «روز بسیج اصناف» لغو شده است و سایر برنامه ها نیز با استفاده از ظرفیت ها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد و امسال شهید «نوازالله رنجبر»، شهید شیرازی به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف در سطح ملی انتخاب شده است.

کد خبر 1088468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha