۱۷پروژه روستایی توزیع برق در اراک افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی ۱۷پروژه برق رسانی روستایی در شهرستان اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی ۱۷پروژه برق رسانی روستایی در شهرستان اراک با اعتباری بالغ بر۳۰میلیارد ریال  به صورت نمادین در روستای سوسن آباد افتتاح شد.

 

سید «علی آقازاده» در این مراسم ضمن گرامیداشت این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت گفت: استان مرکزی از استان‌های کشاورزی و صنعتی است و برق در توسعه این بخش‌ها نقش مهمی دارد.

 

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه صنعت برق در صنایع مادر و تولیدی استان نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند، افزود: کارکنان  پرتلاش صنعت برق با فعالیت شبانه روزی در تامین برق پایدار از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

وی با اشاره به حساسیت صنعت برق به ویژه در استان مرکزی که استانی صنعتی و کشاورزی است، بیان کرد: امسال باتوجه به ناترازی تولید و مصرف برق سال سختی برای صنعت توزیع برق بود اما با این وجود مجموعه صنعت برق توانست در مدیریت این مهم در ماه های گرم سال خوش بدرخشد.

در ادامه این مراسم «محمد اله داد» نیز در سخنانی گفت: بهره برداری ۹۲پروژه روستایی برق در استان با اعتباری بالغ بر  ۲۳۴میلیارد ریال همزمان با هفته دولت انجام می شود.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، دانست و افزود:  استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی از دیگر اهداف افتتاح این طرح ها است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و طرح جهادی اصلاح شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف استان را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت دانست و بیان کرد: برق رسانی به روستای قشلاق نظر لو،احداث فیدر جدید در پست 63کیلوولت و نصب و تقویت ترانسفورماتور های هوایی را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت در استان مرکزی است.

کد خبر 1088476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha