۳۰ درصد مشاغل خرد خراسان شمالی توسط کمیته امداد ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی با پرداخت تسهیلات توانسته معادل۳۰ درصد مشاغل خرد و خانگی استان، طرح ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بحنورد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد گفت: سال قبل 172 میلیارد تومان برای ایجاد چهار هزار فرصت شغلی مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شد.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: تلاش داریم تا امسال 6 هزار و 181 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان ایجاد شود و امسال بیش از 246 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال مددجویان به این نهاد اختصاص‌یافته است.


وی مجموع اعتبارات اشتغال سال جاری در بخش بانک‌های عامل استان را بیش از 225 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار به 12 بانک عامل استان ابلاغ‌شده است.


الهی راد ادامه داد: امسال 21 میلیارد تومان اعتبار اشتغال برای صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و هم‌افزایی پیش بینی شده است.


وی خاطرنشان کرد: در چهارماهه امسال 16 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات 576 طرح اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد برای حمایت از مجریان طرح های اشتغال زایی، آموزش لازم را در برنامه دارد تا مددجویان در تولید و تامین بازار فروش محصولات مشکل نداشته باشند.

 


گفتنی است، اکنون 40 درصد از مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

کد خبر 1088479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha