هزینه کرد ۹ میلیارد ریال در طبس جهت اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی»

مدیر کمیته امداد طبس گفت: در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» از ابتدای ماه محرم تاکنون ۹ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال اعتبار جهت کمک به مددجویان و نیازمندان طبسی هزینه شده است.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در دهه اول محرم نیکوکاران و خیران شهرستان طبس با توزیع غذای گرم، گوشت گرم و سبد معیشتی در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» به یاری نیازمندان آمدند.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون 439 بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شد، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، چای، رب و ماکارونی است و برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 231 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی در خصوص توزیع غذای گرم در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» گفت: در این راستا از ابتدای ماه محرم تاکنون 41 هزار و 320 پُرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 299 میلیون ریال بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان توزیع شد.

 

بیضی زاده در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» بحث توزیع 60 بسته بهداشتی شامل ماسک و موادضدعفونی کننده نیز در دستور کار کمیته امداد طبس قرار گرفت.

 

مدیر کمیته امداد طبس با اشاره به اینکه 9 مرکز نیکوکاری در این شهرستان وجود دارد، افزود: از این تعداد 6 مرکز نیکوکاری در اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» حضوری فعال داشتند.

 

وی در پایان با بیان اینکه در مجموع 9 میلیارد و 555 میلیون ریال در اجرای طرح «اطعام و احسانی حسینی» هزینه شده است، گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم شروع شده است و تا پایان ماه مبارک صفر ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1088494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha