۱۰ پروژه در آستارا به بهره‌برداری رسید

در سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی استاندار گیلان، ۱۰ پروژه با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در بندر آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در سومین روز از هفته بزرگداشت دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، سرپرست فرمانداری، مسئولان استانی و شهرستانی ۱۰ پروژه در شهرستان آستارا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

پروژه‌هایی که امروز در بندر آستارا به بهره‌برداری رسیدند شامل مسکن مددجویی، گازرسانی، نوسازی مدارس، افتتاح سالن ورزشی، خرید ماشین‌آلات دهیاری،طرح‌های عمرانی در حیران و ساخت یک پل در روستای عباس‌آباد بخش مرکزی بود.

 

برای بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور، در مجموع اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

 

از این مبلغ ۸۷۰ میلیون تومان برای بهره‌برداری از سه مسکن مددجویی در بخش لوندویل هزینه شده است.

 

برای گازرسانی به بخش خوشه گیلده در روستاهای سیج و دگیرمانکشی نیز یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شد و با این گازرسانی ۹۰ خانوار ساکن در این مناطق از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 

سالن ورزشی بخش لوندویل دیگر پروژه‌ای بود که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، برای این پروژه که ۴۸۰ متر مربع مساحت دارد یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده و ۵۰۰ دانش‌آموز از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

چهار پروژه ساخت دیوار حائل، اجرای جدول و کانیوو، خرید ماشین‌آلات دهیاری حیران آستارا جهت امور راهداری و ساخت پل در روستای عباس‌آباد بخش مرکزی از دیگرطرح‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند برای این تعداد پروژه و خرید ماشین‌آلات در مجموع ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 1088544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha