قدرشناس خانواده ایثارگر و شهدا باشیم/ ضرورت مطالبه گری مردم

حججی گفت: با خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه قدرشناس عملی خانواده ایثارگر و شهدا کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، «مجید حججی» در نشست با آزادگان سرافراز تیران و کرون با اشاره به نقش آفرینی جامعه ایثارگری در دوران انقلاب اسلامی اظهارداشت: شنیدن خاطرات و رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس واقعیت مجاهدت و تلاش را مشخص می کند.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: انتشار آثار آن ها که حاوی خاطرات و تلاش های آن دوران است برای نسل جوان و نوجوان جذاب و نیاز بوده تا سیر پیشرفت و توسعه کشور را مشخص کند.

 

وی با بیان اینکه قدرشناسی این رشادت ها لازم است، تصریح کرد: با خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه قدرشناس عملی خانواده ایثارگر و شهدا کشور باشیم.

 

*ضرورت مطالبه گری مردم

 

حججی بر ضرورت مطالبه گری و پیگیری خواسته ها از سازمان ها و ادارات، گفت: برخی از مسئولان در ارائه خدمات کوتاهی می کنند که این شایسته مردم نیست.

 

وی با اشاره به اینکه پیگیری نشدن مطالبات موجب فراموشی و بی توجهی قرار گرفتن آن می شود، خاطرنشان‌کرد: نتیجه مطالبه و درخواست های مردمی باید توسط نهادها و ادارات مرتبط پاسخگویی شود.

 

فرماندار تیران و کرون بی توجهی به نیازهای مردم وبی تفاوتی در پاسخگویی به نیازها موجب بروز مشکلاتی در کشور از جمله ناامیدی از نظام بیان کرد و یادآورشد: ارباب رجوع باید به معنا واقعی تکریم و جایگاه آن حفظ شود و این کلمه تنها بر زبان جاری نشود.

کد خبر 1088573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha