بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی توزیع شد

معاشرتی گفت: به مناسبت هفتمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، ۲ هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین عزاداران حسینی و نیازمندان در آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» با بیان‌‎این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم نذری به مناسبت هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبخ و بین عزاداران حسینی و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا تصریح‌کرد: برای طبخ این مقدار غذای نذری ۴۰ میلیون تومان هزینه شد.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه غذاهای نذری به همت گروه جهادی شهید عظیم نوروزی حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده شهری، هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا و کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) تامین شده بود، افزود: برای طبخ غذاهای نذری که از نوع خورشت قیمه بود، ۳۴۰ کیلو برنج، ۲۰۰ کیلو گوشت، ۱۵۰ کیلو پیاز، ۳۰ کیلو آلوچه، ۵۰ کیلو لپه، ۲۰ کیلو لیمو عمانی، ۸۰ عدد روغن یک کیلویی و ۵۰ عدد رب استفاده شد.

 

معاشرتی به اهمیت و ثواب اطعام‌دهی به مومنان به ویژه نیازمندان اشاره کرد و گفت: از خیرین انتظار داریم دست ما را گرفته تا در مناسبت‌های دیگر نیز بتوانیم این اقدام نیک و پسندیده را انجام داده و به یاری نیازمندان بشتابیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: علاوه بر طبخ غذای نذری و توزیع در بین نیازمندان، کانون فرهنگی و هنری مسجد با مشارکت گروه جهادی شهید عظیم نوروزی حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده شهری و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا بارها در مناسبت‌های مختلف با تهیه بسته‌های معیشتی به یاری محرومان جامعه شتافته و این روند ادامه دارد.

کد خبر 1088575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha